Felhasználási feltételek


Általános jellemzők

Mindegyik termékünkhöz 1 év Gyártói garancia társul. Bizonyos kiegészítők esetében meghibásodás esetén hozzánk kell vissza juttatni a terméket és mi küldjük ki a regionális gyártónak.

Sajnos nem tartunk aktív raktárkészlet így a várható 4-7 munkanapos leszállítási ídő (, ez termékenként például a kiegészítőknél illetve 'specifikációk mértéke' alapján 7-10 munkanapra is változhat).

Határidős teljesítést email-es egyeztetés útján vállalunk.

Magyar billentyűzettel (kérésre cserélhető) és Magyarországi forgalmi adóval ellátott számlát biztosítunk a termék mellé. A feltüntet árak bruttó árak.

A hivatalos gyár által meghatározott módosítások elérhetőek (pl.: szín, memória, tárhely, billentyüzet...).

Estleges eltérésekért, változásokért felelöséget nem vállalunk.

The english customer service works by the way of e-mail correspondence.
If you have any question in english, please write us e-mail, and we will answer in e-mail or call you up.


Rendelés menete

1. A kiválasztott terméket helyezze kosárba, vagy e-mailben is felveszünk rendelést (emailnak tartalmaznia kell a termék nevét, cikkszámát, menyiséget illetve a vevő adatait: név, cím, email, telefonszám, szállítási cím estlegesen egyéb megjegyzés (pl.: ÁFÁ-s számla igényét) ).

2. A hozzánk beérkezett megrendelést visszaigazoljuk és tájékoztatjuk a pillanatnyi raktárkészlet állapotáról
(webshopként üzemelünk így nem tartunk raktárkészletett, csak konkrét megrendelést teljesítünk)

3. Ha szükséges ezután ön válasz levélben igazolja vissza rendelése hitelességét és itt van mód jelezni az egyéb kéréseket is ( pl.: sok terméknél van gyorsított beszerzésre lehetőség de ez plusz költséget jelenthet). Itt jelezheti a vevő ha mégis szeretne elállni a megrendeléstől. Illetve az estleges előre utalás adataitt is ekkor kapja meg (cégnév,bankszámla,hitelesített elektronikus számla ,összeg).

4. Rendelési folyamat elkezdödik (kezdésről levélben értesítjük). Elöre fizetés esetén Amint az összeg realizálodik azt követöen kezdödik a rendelési folyamat.

5. Kiadjuk a megrendelt terméket. (nagykereskedelmi partnerünktől függöen 4 - 10 munkanapon belül)


Gyakori kérdésekre a válasz

Kinéztem az oldalukon egy terméket és az a kérdésem van-e most raktáron?
Kérjük, vegyék figyelembe sok esetben nincs aktív raktárkészletünk így csak a megrendelés leadása követően érkezik meg a termék (beérkezésnek az ideje ez terméktől és nagykereskedelmi partnertől függő), a termék megérkezéséről értesítjük önt illetve választott átvételi módon eljutatjuk önhöz.

Mikor érkezik meg a termék?
Minden termék oldalán legalul a jellemzőknél fel van tüntetve a várható szállítási idő.

A szállítási időt garantálják, késett 2 napot a termék!
Várható szállítási idő nem minősül határidős szállításnak, határidős szállítás csakis e-mailes előre egyeztetés útján vállalunk. Határidős szállítást terméktől és nagykereskedelmi partnertől függően vállalunk (esetekben feltétele érvényességi határidőn belüli előre utalás realizációja illetve a feláras szállítási költség megfizetése).

Itt vagyok az átvételi ponton, de nincs itt a termék!
A személyes átvételi ponton csak az előre megrendelt és megérkezett termékeket lehet átvenni, amint átvehetővé válik a rendelés és értesítettünk.

Ez az a termék, amit a másik weboldalon láttam? A dobozban mi van?
Biztoson azt a terméket kapja, amit keres a gyártói azonosítóra rákeresve találatok között megtalálja a gyártói oldalra a hivatkozást ahol megegyőződhetsz a pontos leírásról és a termék jellemzőjéről vagy akár a doboz tartalmáról.

A kinézett terméknek kedvező ára van, ez most használ vagy refurbish termék?
Csak az a termék használt, aminek a nevében benne van a "Használt", a raktárkészlet hiányát az árakkal kompenzáljuk.

Miért ilyen olcsó?
Sok esetben a kedvező a termék ára, mert a nagykereskedelmi partnerünk kedvezményt biztos számunkra, amit a vevőinknek át tudunk adni.

A termék azon az áron kapom, meg amin, az oldalon fent van? Rendelés után változik akkor az én áram is változik?
Visszaigazolás után a rendelés ára fixálódik, így ha termék ára változik, akkor is azon az áron kapja, meg amin megrendelted.

Tegnap még láttam a terméket most már nem találom!
Napi frissítésben van az oldal a nagykereskedő raktárával, így csak azok a termékek jelenek, meg amik aznap reggel vagy az aktuális percben a partnerünk raktárában található (ez eredményezheti azt, hogy néha eltünik a termék és másnap újra van az oldalon).

Az ár az bruttó vagy nettó ár? ÁFA tartalma van?
A feltüntet árak 27% áfa tartalommal bírnak.

Három nappal ezelőtt leadtam egy rendelés, de még szeretnék hozzá tenni mást is/ Három nappal ezelőtt leadtam egy rendelés, de mégse ezt szeretném!
Rendelés visszaigazolása után tétel modósítás nem lehetséges csak új rendelésként lehet leadni. Ebben az esetben kérem, töröltesse a rendelést vagy a rendelésében a tételt és adja le az új rendelést a kívánt termékről.

Kaptam egy díjbekérőt a végösszeg egy részéről, de nem is kértem!
Nagyértékű termékeknél előleg bekérése lehetséges, mert ezeket egyedi megrendelésre szállítják nekünk is a nagykereskedelmi partnerünk.

Elállást érvényesítenék, mi a menete?
Az elállás érvényesítésének a menete a következő: a terméket visszajuttatja hozzánk illetve kérem, mellékelje a bankszámlaszámát, amire a termék (-ek) megérkezte után a bevizsgálást követően a vételárat visszautaljuk. Ha visszajutásához futárrendelésre van szükség, ezt az igényt leadhatod az "Írj nekünk" menüpontban. Ha számlázási adatoknál cég adatok szerepelnek, akkor az ügyfél nem minősül fogyasztónak.

Kerestem, de nem találtam szakszervizt!
Azok a termékek, amelyikeknek nincsen itthon márkaszervizük azokat forgalmazói garanciával vannak ellátva.

Két hete önöknél van javításon a készülékem, mikor kapom vissza?
Garanciális ügyintézésnél kérem, vegyék figyelembe , hogy amit a terméket elvitte önöktől a futár hozzánk az érkezése a terméknek 1-3 munkanap majd ezek után lejtőségeink szerint azonnali hatállyal továbbítjuk  a terméket ( amint feladjuk 1-3 napot vesz igénybe az  érkezés) a szakszervizbe vizsgálatra. A szakszerviz dönti el a garanciális feltételeknek megfelel-e az igény ha igen a kkor a szervizelés elkezdödik ha nem kapunk egy ajánlatott a szervizelésre amit elfogadhatunk illetve elutasíthatunk. A szervizelés végeztével (várhatóan 1-20 munkanapon belül) visszaküldésre kerül a termék (érkezése a terméknek 2-3 munkanap) amint megérkezett hozzánk visszajutatjuk önhöz, ami 1 munkanapon belül megtörténik. KÉRJÜK, vegyék figyelembe nem áll érdekünkbe garanciális szervizelésnek, az idejének meghosszabitása MI is azon dolgozunk, minél rövidebb idő alatt megkapják ismételten a terméket. A garanciális időn belüli szakszerviz (-beérkező csomag-termék és adatok tartalmáért) nem válla felelősséget, ami nem a megvásárláskor adott gyári tartozékoknak minősül (pl.: kijelző védő fólia, utólagosan vett szilikon tok, Micro ad kártya, teljes adat tartalom)

Azt írja a termék dobozán, hogy 3 év a garancia akkor azt önök vállalják?
Egyes termékeknél általában a garancia miatt regisztrálni kell a gyártói oldalon a vevőnek a gyártó ezt a csomagolásra vagy a termék mellet feltüntetik.

Ajánlatott szeretnék kérni!
Ajánlatkérés esetén minden esetben tüntessék fel: a számlázási adatokat, szállítási címet, kapcsoltartó adatokat (név, tel, email), fizetési és szállítási módot. Ezt az "Írj nekünk" menüpontban teheted meg.


A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei

Az áruháza felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhatsz az áruházban.

Ha bővebb információt szeretne kapni egy termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a "Termék részletek" oldalra jut el, ahol a részletesebb információkat talál az adott termékről.

Az áruházban lehetősége van keresésre is.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

A Weblapon ajánlott termékek a vevő számára csak egy ajánlat tételre történő felhívást képeznek. Azáltal, hogy a vevő egy terméket megrendel, egy adásvételi szerződés megkötésére tesz kötelező erejű ajánlatot. Szabad belátásunk szerint dönthetünk, hogy egy a weblapon keresztül leadott ajánlatot elfogadunk vagy elutasítunk. A megrendelést csak akkor vagyunk kötelesek teljesíteni, és ezzel elfogadtuk az Ön ajánlatot, terméket megküldtük Önnek.A  teljes tartalmi adatok és ár változtatás jogát fenntartjuk.


A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. Az "Információk" menüpontban megtalálja a forgalmazó elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.


Az eladó angol nyelvű vevőszolgálata csak email formában érhető el.

Csak a webshop rendszerén keresztül áll módunkba rendelést elfogadni.

Az eladó vállalja úgy adja át a terméket (dobozolására és a tartozékokra vonatkozóan) ahogy a nagykereskedés vagy a diszributor számára is biztosította azt.

Az eladó által feltüntett termékek a nagykereskedés, diszributor központi raktár listája alapján történik, amit estekben egy automatizált program végez minden nap.  Az esetleges hibákért nem áll módunkba felelöséget vállalni  (pl.:ide tartozik a raktárkészlet állapota is). A termék képei csak illusztráráció eltérések lehetségesek.

A feltüntet árak akciós árak (még akkor is ha ez nincs feltüntetve vagy egyéb módon jelezve) amelyek  a készlet erejéig érvényesek! Az akcios készlet leszállítás idejéért és a készlet alakulásáért felelöséget nem áll az eladó módjába vállalni (mert lehetséges hogy a rendelési idöpontban már elfogyott a termék) Minden ár 27% áfát tartalmazza kivéve ha a termék újszerű  - használt termék kategóriában található (de ez a termék jellemzőinél feltüntetésre kerül)

Az oldalon feltüntetett cég elsősorban a weboldal üzmeltetésével és a termékek kiközvetitésével foglalkozik, másodsorban terméktől függően kiskereskedelmi eladóként is szerepet vállal.

Az eladó minden megrendelés külön kezel és szóbeli  tájékoztatást  vásárlással és a termékre vonatkozoan a vevő megkapja.

Az eladó fentartja a változtatás jogát esetekben a megrendelés leadása után is élhet vele (pl.: ár, darabszám,…)erről értesíti a vevőt is .
A vevői rendelést a leghamarabbi időpontba az eladó továbbitja a nagykereskedés felé. Abban az esetben ha nagykereskedés „bizonytalan” választ ad a termék érkezésével illetve más jellemzőjével  kapcsolatban az eladó automatikusan törlheti azt a rendelést. Így biztosítva, hogy a vevőnek idejében legyen módja ujabb „alternatív” rendelést leadni más termékre vagy más kiskereskedöt megkeresni.

A leadott rendelést automatikusan töröljük amenyiben a vevő két munkanapon belül nem válaszol (emailben vagy telefonon) az ügyfélszolgálat megkeresésére.

Fizetéssel kapcsolatos adminisztratív és különböző ügyviteli költség (pl.: titkosított átirányítás,…. stb.)  a vevőt terheli, amit a rendszer a termékek összárához automatikusan hozzá adja és így tevődik  ki a végösszeg (ez elsősorban online fizetési megoldásoknál jelentkezik).

A banki tranzakciós költséget az eladó állja.
Országon túli vásárlás esetén csak előre utalás fogad el a vevő

Minden kétszezer forint feletti megrendelés „egyedi megrendelésnek” minösül. Az eladó bármilyen megrendelést összegtől függetlenül dönthet úgy, hogy  akár a teljes vételárat elöre fizetésre kérje .

Az eladó Rendelési folyamatot akkor kezdődik el amint visszaigazolást kap a rendelés valódiságáról és onnantól számítható a termék beérkezési idövalluma. Előrefizetés esetén ez Rendelési folyamatot akkor indítható  el amint az összeg realizálódik
(pl.: rendelés feldolgozása után az eladó értesíti a vevőt a várható érkezésről de ez abban az esetben értendő és tartható amint egy munkanapon belül realizálódik az összeg ha ez nem teljesül a realizálodás idöpontjától számolható valos rendelésnek és ezután tájékoztatja az eladó a vevöt a várható érkezés idöpontjáról)

Az eladó válallja amint a termék megérkezik hozzá és az ügyviteli feldogozás után azt a lehetséges legkorábbi idöpontban eljutatja azt a futárszolgálathoz vagy a vevőhöz.
A kiszállítást minden esetben egy külső eseti megbizássos szerződésen alapuló cég végzi akik az eladótól független logisztikai és ügyviteli rendszerrel dolgozznak.
A futárszolgálat leszállítás idejéért és minöségért felelöséget nem válal csak is kiemelt (,biztosított) küldeményért amit a vevőnek kell jelznije de ez plusz költséggel járhat ami a vevőt terhelheti.

Országhatáron tuli nemzetközi szállítás esetén a szállítás költséget a vevőt terheli, ez a összeg esetkben eltérhet.

Az estleges árajánlatban szereplő árakat az eladó egy hétig tudja biztosítani

Ha vevő személyes átvétel során a terméket a gyári dobozolásából kibontja akkor nem illeti meg az ellálás joga.

A kedvezményben részesített vásárló (és partnerei)  számára biztosított árlistát és a hozzá kapcsolodó ügymenetett semmilyen formában nem publikálható és harmadik személy számára nem osztható meg illetve bármijen jellegü (pl.: piaci, gazdasági, …stb) elönyszerzésre nem használható fel, csak az eladó eseti engedélyével. Minden kedvezménnyel vásárolt termék egyedi megrendelésnek minösül összegtöl és vásárlotol függetlenül, eseti-alkalmi eltérések az eladó által meghatározott modon lehetségesek
A kedvezményben részesített vásárló jogát az eladó rendszeres és véletlenszerű idö közönkét  felülvizsgálja és azt modosíthatja akákár vissza is vonhatja.

Az eladó és közvetlen partnereit piaci és gazdasági szereplésbe nem akadályozható.

Hibás teljesítés: Amikor a diszributor az eladó fele vagy a vevő felé nem a megfelő terméket szállítja le. Ha az átvett termék nem felelnek meg a szerződésnek illetve a leirásnak, a Vevő köteles erről a eladót azonnal vagy legkésőbb a csomag átvételétől számított 3 napon belül értesíteni. A számla egy példányát csatolni kell a reklamációhoz.  A termék minőségére vonatkozó reklamációkhoz csatolni kell a hibás termékek egy példányát. Amennyiben a reklamáció bizonyításra szorulna, egy másik példányt is kérünk ugyanabból a termékből, eredeti csomagolásban, a termék azonosításához szükséges referenciákkal.  Semmilyen reklamációt nem fogadunk el a felsorolt feltételek be nem tartása esetén. A vissza nem szolgáltatás esetén a vevő elfogadja a hibás teljesítést és a kialakult helyzetet további reklamációval nem él.

Általános eljárás: rendelés sztornozásra és a vételár visszafizetésre kerül és erről értesíti a vevőt vagy ha az eladónak módjában áll akkor  akkor a terméket cseréli

Akciós és egyedi megrendelés esetén automatikusan rendelés sztornózásra és a vételár visszafizetésre kerül

Egyedi megrendelés: Áruházunkban megtalálhatóak olyan termékek amelyek tudásuk, megjelenésük vagy értékük miatt különleges, egyedi megrendelésként tudunk csak kezelni. Egyedi megrendelésnél az elállási jog nem alkalmazható esetlegesen ha mégis igény tart rá a vevő akkor estekben van mód megegyezésre ami elöl az eladó nem zárkózik el. Egyedi megrendelések esetén az általános eljárási mód a teljes vételár előre fizetése. Egyedi megrendelésnél a rendelési folyamat kezdete és/vagy az elöre fizetés után a nem megszakítható és vissza nem mondható a vevői oldalról.

A rendelésnél ez eladó ezt feltetüntei a számlálra, hogy: „Egyedi megrendelés”

Ebben az esetben a kollégánk tájékoztatást ad a megrendelés menetéről, és ezután e-mail -ban elküldi a számlát ami az előre utaláshoz szükséges és ami alapján elvégezhető az átutalás.

Egyedi megrendelés rendelési folyamat után és/vagy fizetés(pl.: utalás,..) után nem lemondható.

Továbbiakban az ide vonatkozó törvény a jogalkalmazható.

Rendeléskor vagy a  fzetéskor  a vevő a leírtakat elismeri, tudomásul veszi és elfogadja azt.
Írásbeli és szóbeli tájékoztatót a vevő megkapta és meg is értette.

Mindenfajta reklamáció vagy rendelés bármiféle módosításával kapcsoltban csak is e-mail keresztül fogadunk el.


Az elállás joga

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhata vásárlástól ezalól a kivételt képez a használt-újszerü termékek. Az elállás csak a házhozszállítással történt vásárlások esetében alkalmazható, személyes átvétel esetén nem érvényesíthető! Ennek módjáról a17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Hibás teljesítés esetén a termék megérkezésétől számított 3 munkanapon belül a terméket vissza kell jutatni az elözetesen irásban megbeszélt helyre illetve címre. A fogyasztó az elállásjogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette DE ezt köteles irásban is jelezni a feltüntetett elérhetöségek egyikén ( De az emailt   preferáljuk). A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, illetve a garancialevéllel együtt visszajuttatnia az átvett csomagoláson feltüntetett címre. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (bele értve a hozzátartozó papirokat pl.: garancialevél, számla,...) termék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Az elállási jog gyakorlása nem jelent többletköltségeta vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia, így az esetlegesen felmerülő szállítási, ill. utazási költségek a vásárlót terhelik.

A termék visszaküldését postai csomagként, ill. utánvétes csomagként sajnos nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben vagy személyesen, vagy valamely futárszolgálattal juttassa vissza. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a számlát kiállító cég kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokbanrögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul  a megbeszélt módon kifizeti a vásárló részére.
Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a számlát kiállító cég vagy annak megbízott partner cég  fenntartja a jogot az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére, ill. megtagadhatja az áru visszavásárlását.
Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a gyáricsomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapotban van. Ellenkező esetben a vételár 25-50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre, amely a gyártó általi újracsomagolás és a kiegészítők cseréjének a költsége.

Nem gyakorolható az elállás joga, olyan speciális igényű termék esetén, melyet rendelésre gyártottak, használt - újszerü termékek, egyedileg szereztünk be, vagy értéke miatt egyedi megrendelésnek számít

A megrendelő elállási jogát a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-banfoglalt esetekben nem gyakorolhatja. Az elállási jog gyakorlása során amegrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelőenköteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaélésheza megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §).


Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását WebShopunk felé. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

Ez alól kivételt képez az egyedi és a használt termékek.

Adatvédelemi nyilatkozat

Általános jogi közlemény
A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a webáruházban megvásárolható termékekkel összefüggő megrendelések teljesítése, szolgáltatások nyújtása és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást. A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit, amely folyamatosan elérhető a webáruház oldalán. A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot jelen közlemény bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Amennyiben látogatónknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük írja meg nekünk és kollégánk megválaszolja kérdését. Az üzemeletető elkötelezett a webáruház szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.

Adatkezelési alapelvek
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja. Az alábbiakban ismertetjük adatkezelési alapelveinket, bemutatjuk azokat az elvárásokat, melyeket az üzemeltető saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart. Az üzemeltető adatvédelmi koncepciója a tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve;
A Strasbourgban, 1981. január 28-án kelt, az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló, az 1998. évi VI. törvénnyel kihirdetett Egyezmény;
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény.

A webáruházban adatkezelést az üzemeltető végez, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján. A megrendelés elküldésével a személyes adatok kiszállító cég irányába történő továbbításához a vásárló kifejezetten hozzájárul. A felhasználókról gyűjtött személyes adatokból készült statisztikákat harmadik fél részére kizárólag az adatközlő személyére vonatkozó információtól megfosztva továbbít. Az így továbbított adatból semmilyen eljárással nem reprodukálható az adatközlő valamely személyes adata. A webáruházban gyűjtött személyes adatokat más forrásból származó adatokkal az adatkezelő nem kapcsolja össze. Harmadik országba (külföldre) az üzemeltető felhasználói adatokat nem továbbít. A felhasználók adataiból az általános statisztikai módszerekkel készített kimutatásokat, elemzéseket az üzemeltető korlátlan ideig megőriz. Ezen adatokból nem lehet az érintettre vonatkozó következtetést levonni. A webáruház oldalán az üzemeltető különleges adatot (a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat) nem gyűjt felhasználóiról. A webáruház látogatói a szolgáltatást önkéntesen használják. Tudomásul veszik, hogy a webáruházban a rendelés csak regisztráció után adható le. Amennyiben törvényi felhatalmazás alapján az üzemeltető köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, és annak minden feltétele adott, úgy a kérésnek eleget tesz. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybevevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem fog emelni. Az üzemeltető az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol. A webáruházban előfordulhatnak linkek más, külső oldalakra. Az üzemeltető nem felelős más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Jelen nyilatkozat csak az üzemeltető által működtetett webáruházra vonatkozik.

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

Vásárló regisztráció
Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházban, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során a vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

Hírlevél igénylés
Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az oldalsó Hírlevél boxban megadhatja e-mail címét, nevét, esetlegesen lakcímét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.

Kapcsolat, Jogorvoslat
Az üzemeltető adatait teljeskörűen megtalálja az "Információk" oldalon. Ha a vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény szerint járhat el.

Kérem vegyék figyelembe,hogy központi raktárból dolgozunk előfordulhat hogy a megrendelés időpontjaban a termék már lefogyott de ha módunkba áll a megrendelés leadása után válasz emailban kap "helyettesítő" termék ajánlást

Az árak csak tájékoztató jellegűek piaci helyzettől függően változhatnak.
Az Árat csak abban az esetben áll módunkba tartani amint a rendelési folyamat elkezdődött.
A vezetőség bármikor rendelkezhet az elöleg letételéről vagy az előre utalásról. A megrendelés után e-mailban megkapja az elöre utalásos számlát és a hozzá tartzó adatokat amint az átutalás teljesült azonnal elkezdödik a rendelés folyamata


Egyedi megrendelés

Áruházunkban megtalálhatóak olyan termékek amelyek tudásuk, megjelenésük vagy értékük miatt különleges, egyedi megrendelésként tudunk csak kezelni. Egyedi megrendelésnél az elállási jog nem alkalmazható esetlegesen ha mégis igény tart rá a vevő akkor estekben van mód megegyezésre ami elöl az eladó nem zárkózik el.

Ebben az esetben a kollégánk tájékoztatást ad a megrendelés menetéről, és ezután e-mail -ban elküldi a számlát ami az előre utaláshoz szükséges és ami alapján elvégezhető az átutalás.
Egyedi megrendelés rendelési folyamat után és/vagy fizetés(pl.: utalás,..) után nem lemondható.
Továbbiakban az ide vonatkozó törvény a jogalkalmazható.


Hibás teljesítés

Ha az átvett termékek nem felelnek meg a szerződésnek illetve a leirásnak, a Vevő köteles erről a eladót azonnal vagy legkésőbb a csomag átvételétől számított 3 napon belül értesíteni. A számla egy példányát csatolni kell a reklamációhoz.
A termék minőségére vonatkozó reklamációkhoz csatolni kell a hibás termékek egy példányát. Amennyiben a reklamáció bizonyításra szorulna, egy másik példányt is kérünk ugyanabból a termékből, eredeti csomagolásban, a termék azonosításához szükséges referenciákkal.
Semmilyen reklamációt nem fogadunk el a felsorolt feltételek be nem tartása esetén. A vissza nem szolgáltatás esetén a vevő elfogadja a hibás teljesítést és a kialakult helyzetet további reklamációval nem él.


Garnciális ügyintézés

Gyártói Garancia:

Az olyan termékek amik mellé mellékelve kerül garanciajegy azt a hivatalos szakszerviz látja el a garanciális ügyintézést (ehhez szükséges a gyártói garanciajegy,  egyes estekben a termék beregisztrálása a hivatalos oldalon illetve a kapott számla)

Apple: a termék szériaszáma alapján történik a beazonosítás (nem kell mellé garanciajegy) egyes esetekben a disztribútor a termék regisztrálását már a vásárlás napján elvégezte

Az olyan termékek amik nem viselik az Apple márka nevet azoknak a garanciális ügyintézést mi végezzük így Forgalmazói garanciát biztosítunk.


Apple gyártói garancia

Minden Apple termékünkre 1 év garancia van, melyet az európai kontinensen bármelyik Apple márkaboltban érvényesíthet.

Talán az Apple nyújtja a legszínvonalasabb szolgáltatást a garancia terén.

1 év teljes körű garancia
nincs fizikai garancialevél (az Apple minden termékét sorozatszám alapján nyilvántartja)
kontinens garancia (egész Európa területén érvényes a garancia)
csere (ha az Apple szerviz megállapította a gyártásból eredendő hibát, általában cseréli a készüléket)
hatékony termék támogatás (lehetnek beállítási problémák, melyeket akár otthonról is megoldhat egy kis telefonos segítséggel. Az Apple ebben is a rendelkezésére áll.)

Itt leellenőrizheti Apple készülékére mennyi garancia van még.

Keresse meg az Önhöz legközelebb lévő Apple szervizt!


A részletes garanciális feltételeket elolvashatja az Apple honlapján:
http://www.apple.com/uk/legal/warranty/


Amennyiben a megvásárolt Apple termékkel garanciális hiba merülne fel, kérjük, az  alábbi hivatalos szervizeket keresse, forduljon hozzájuk bizalommal.

iCenter - StarKing PRO szervizközpont
1036 Budapest, Bécsi út 77-79.
Nyitva tartás munkanapokon 09:30 és 17:30 között.
Telefon: 36-1-4393333
email: service@starking.hu
www.starking.hu

Almárium-Pro Kft.
1132 Budapest, Váci út 30.
Nyitva tartás munkanapokon 09:00 és 18:00 között.
Telefon: 36-1-4740305
www.almarium-pro.hu

iSTYLE
1061 Budapest, Andrássy út 36.
Nyitva tartás Hétfőtől szombatig: 10:00 és 21:00 között.
Telefon: 36-1-4533939
email: sales@istyle.hu
www.istyle.eu/hu/szerviz/

A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:
Ha a hiba az alábbi okok miatt keletkezett: rendeltetésellenes használat, az Apple által nem jóváhagyott átalakítás, idegen beavatkozás, szakszerütlen kezelés, helytelen tárolás, iparszerű igénybevétel, elemi kár, külső tényezőknek (szennyeződés, folyadék stb...), áramingadozás. " 


Forgalmazói garancia főbb jellemzői:

Cégünk minden általunk forgalmazott termékre, mely importos 12 hónap garanciát ad a hazai törvényeknek megfelelően. A forgalmazói garancia egyenértékü a Gyártói garnciával mert ebben az esetben mi visszük vissza a gyárói szervizbe és nem a végfelhasználó

A termékhez garnciafutárt biztosítunk amit a http://www.macbookstore.hu/garancia oldalon tud igényelni minden esetben, mellékelje a kapott számlát, hibaleírást, illetve a gyári csomagolást és egy telefonos és email-es elérhetőséget, a későbbi kommunikáció érdekében, amennyiben a készülék megérkezik, értesítjük Önöket és elkezdjük a készülék szakszerű javításának ügyintézését. A javítás alkatrész beszerzéstől és a meghibásodás jellegétől függően 1-4 hét. Amennyiben a javítási idő ettől eltérő lenne, értesíteni fogjuk Önt. A sikeres javítás után minden esetben értesítjük Önt, egyeztetve a megjavított készülék átvételének módját. Kérésre futárszolgálattal Önnek juttatni a megjavított készüléket, de természetesen lehetőség van üzletünkben személyes átvételre is. Egyes importos készülékek esetén (Nagy-Brittania, USA, Ázsia) előfordulhat, hogy a készülék hálózati töltője nem európai szabványú, ilyenkor minden esetben adunk egy töltő adaptert is a készülék mellé a megfelelő használat érdekében. Sérült és szériaszám nélküli termékeket nem tudjuk beazonosítani így kérem erre figyeleljenek! A jótállás nem vonatkozik a fogyó-kopó alkatrészekre, ha az ilyen alkatrészek rendes, mindennapi használatukból eredendő természetes elhasználódás következtében szorulnának kijavításra, illetve cserére (ideértve mindazon köznapi értelemben vett hibát, amelyek a használtság következményei, valamint a gyorsan kopó, vagy természetes elhasználódás útján cserére szoruló alkatrészeket). Ez a korlátozás nem érinti a termék valamely ilyen alkatrészének a polgári jog fogalomhasználata szerinti „hibás” volta esetén fennálló jótállási kötelezettséget, amely alapján ilyen esetben is kijavításra, illetve kicserélésre kerül az adott alkatrész.